Graduat en educació secundaria per adults (GES)

L’educació secundària per a les persones adultes s’organitza de manera modular en 3 àmbits i 34 mòduls que es distribueixen en dos nivells. S’entén per àmbit un conjunt d’àrees de coneixement afins i complementàries. S’entén per mòdul una unitat de programació. Hi ha mòduls comuns i opcionals. Els mòduls són matèries trimestrals i s’organitzen en dos nivells de 17 mòduls cadascun i per àmbits (comunicació, científic-tecnològic i social).

Oferim un GES semipresencial (la meitat del nivell I i del nivell II amb classes presencials i l’altra meitat per mitjà de l’IOC – Institut Obert de Catalunya). Lògicament, l’alumnat que a nivell organitzatiu ho consideri necessari podrà fer-ho a distància, per l’IOC (si li és del tot impossible assistir a les classes). Intentarem, però, en la mesura del possible, potenciar el sistema presencial.

Es recomana que l’alumnat cursi, durant un trimestre, un màxim entre 5 i 6 mòduls.

Infografia – Educació secundària per adults

Per obtenir el títol de Graduat en Educació Secundària (equivalent al 4t d’ESO) l’alumnat ha de cursar i superar, entre els mòduls comuns i els opcionals, un total de 34 mòduls o, si escau, convalidar-ne o acreditar-ne una part. Per això cal dur el llibre d’escolaritat, el títol de Graduat Escolar o un certificat de les notes dels cursos de l’ESO que s’hagi cursat. També hi ha l’opció, si es creu oportú, de fer una prova de nivell per veure si es pot acreditar algun nivell o àmbit.

GES I

Llengua estrangera III

+ 3 mòduls opcionals

Horaris presencial

De dilluns a dijous de 15h a 18h, l’horari pot variar segons els mòduls cursats.

Horaris assessorament IOC

Horari Dimarts Dimecres