Instal·lacions

L’espai està ubicat dins l’edifici del Consell Comarcal del Solsonès, a planta baixa, distribuïts en:

AULA 1 Capacitat per uns 20 alumnes.
AULA 2 Destinada a la informàtica i a ensenyaments a distància. Equipada, en aquests moments, amb 24 ordinadors i 1 servidor. Capacitat per uns 24 alumnes.
 AULA 3 Capacitat per uns 20 alumnes. Comunica amb la biblioteca. Utilitzada, també, com a espai per a fer treball autònom.
 AULA 4 Capacitat per uns 30 alumnes. Disposa d’un altell que serveix d’arxiu.
ALTRES
  • Biblioteca.
  • Despatx secretaria i direcció.
  • Sala de professorat.
  • Recepció.
  • Lavabo complert i adaptat.
  • Lavabo petit amb una pica i farmaciola.

El fet d’estar ubicats dins el Consell Comarcal (carrer Dominics, 12, de Solsona) ens permet, sempre que ens cal, poder disposar d’altres espais del mateix edifici (sala gòtica, sala Francesca de Llobera, pati gòtic…).

El Centre de Formació de Persones Adultes del Solsonès és l’únic Centre de formació de persones adultes de la comarca. És molt cèntric i, en general, l’alumnat hi ve caminant. L’alumnat que ve de fora de la ciutat, hi té un accés fàcil i aparcaments gratuïts pels voltants.