Taller “I tu, saps consumir?”

Dimarts 12 de novembre i dimecres 13, la Tate Angrill, tècnica de l’Oficina del Consumidor del Consell Comarcal del Solsonès, ens ha ofert un taller, al Centre de Formació de Persones Adultes, per saber consumir més bé. Concretament s’ha treballat, de moment, amb l’alumnat de Català de nivell 2,  de nivell 3  i el grup d’alfabetització de nivell 3.

El taller es diu “I tu, saps consumir?”. És molt pràctic i parteix de casos reals. L’alumnat , per grups ha estudiat un cas que després s’ha posat en comú, i se’ns ha  explicat  què podem fer i a què tenim dret si ens hi trobem. Ella s’ofereix per atendre’ns en cas de dubte o en cas que calgui fer una reclamació, queixa o denúncia.

L’alumnat ha trobat molt interessant aquest taller perquè ha après moltes coses que desconeixia.

Agraïm a la Tate la iniciativa d’apropar el saber consumir a la ciutadania.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *