Dia de les Biblioteques

Demà 24 d’octubre se celebra el Dia de les Biblioteques, d’ençà de 1992, en record a la destrucció de la biblioteca de Sarajevo durant el conflicte dels Balcans. Aquesta commemoració ens recorda la necessitat de seguir impulsant les biblioteques, de fer visible el seu paper a la societat actual com a lloc de trobada amb la cultura i el coneixement i com a instrument de millora de la societat. Aquesta celebració és una iniciativa de l‘Associació Amics del Llibre Infantil i Juvenil.

Al nostre Centre creiem que la lectura és un factor fonamental per al desenvolupament de les competències bàsiques del nostre alumnat per assegurar el seu desenvolupament personal i social. Oferim l’espai de la biblioteca com un punt d’aprenentatge en el desenvolupament dels diferents ensenyaments, per tal que l’alumnat es formi com a persona autònoma, crítica i constructora del seu propi coneixement, a través de la seva pròpia reflexió i el treball a partir de diferents fonts d’informació. Tot plegat per tal de promoure l’hàbit lector.

Des del CFA fomentem l’ús de la biblioteca com a element dinamitzador de la lectura. Un dels nostres objectius és aconseguir que l’alumnat adquireixi nous coneixements a través de la lectura i, sobretot, que gaudeixin d’aquesta.

La biblioteca està oberta sempre que el Centre està obert i l’alumnat té accés als serveis de la biblioteca: préstec, cerca d’informació, ús d’eines TIC, lectura, estudi, accés a material digital… I també pot fer propostes de lectura de material de nova adquisició.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *