ELS ALUMNES DE FI 3/4 I EL CÒMIC

Els còmics tenen com objectiu comunicar una idea o una història. Com bé ha dit un alumne, qui fa un còmic és perquè té alguna cosa a explicar. En el nostre cas, ho hem fet al revés, la mestra ha presentat  unes històries  en vinyeta i els alumnes les han interpretat segons el seu propi parer, i han escrit allò que creien que els personatges pensaven o deien. Ha sigut una activitat molt ben rebuda i aprofitada, ja que hem treballat l’expressió escrita, la capacitat de sintetitzar un missatge, l’ortografia i els signes de puntuació, a més del traç amb els llapis de colors i la manera diferent que tenim de percebre la realitat i els espais. També hem treballat l’empatia, ja que ens havíem de posar en la pell dels personatges i la seva situació. I una ben difícil era la d’un policia!!!. El respecte vers els altres companys i la seva manera d’entendre  els personatges també cal destacar-ho, així com compartir els materials i deixar l’aula ben recollida en acabar la classe. Ha estat una activitat molt complerta, tenim ganes de repetir!!!!