SETMANA DE L’ESPORT

La setmana de l’1 al 5 d’abril els grups de Formació Instrumental han participat en la Setmana de l’Esport.

L’objectiu d’aquesta activitat era conscienciar als nostres alumnes de la necessitat de fer esport, o millor dit, intentar evitar tenir una vida massa sedentària.

Durant aquests dies s’han organitzat diferents activitats:

• Jocs al poliesportiu.
  • Xerrades informatives “Salut i esport”.
  • Jocs a l’aula.
  • Decoració de l’àrea educativa.
  • Sortida programada.

El resultat final ha sigut molt positiu, i els alumnes van tenir una actitud participativa i dinàmica.

Una setmana motivant, que va treballar la relació inter-personal entre els diferents grups de Formació Instrumental gràcies a les activitats de gran grup que es van organitzar i per la sortida programada final.