Moltes Gràcies, CFA Rius i Taulet!

I així hem acabat la Situació d’Aprenentatge d’Anglès 3 que han implementat els nostres practicants del Màster de Professorat de Secundària de la UPF. Acabem amb una tasca objectiu que respon a una necessitat real del nostre entorn més immediat. L’alumnat ha estat treballant durant unes setmanes sobre els objectius, la història i el futur de l’aprenentatge al llarg de la vida. Hem entrevistat a una representant de la FACEPA (Federació d’Associacions Culturals i Educatives de Persones Adultes). Hem llegit sobre la situació i les demandes de  l’AFA Ciutat Meridiana i hem dut a terme una iniciativa per visibilitzar la seva situació i fer pressió al Departament d’Educació. I tot això, ho hem fet en anglès! Hem après a expressar opinions i reclamar en la llengua objectiu. Tota una experiència! Thanks a million, Pablo & Jesús!

Educar sense prejudicis: La vida a la CFA

Quan vam arribar al centre, no coneixiem el concepte “educació d’adults”, però avui dia marxem del CFA Rius i Taulet amb una motxilla de nous coneixements, experiències enriquidores i, sobretot, amb una nova perspectiva d’un sector totalment desconegut per nosaltres. A l’escola d’adults s’aprén, i molt. Finalitzem aquest periode sorpresos per la labor socioeducativa, les diverses propostes i activitats que s’ofereixen al centre i la qualitat pedagògica oferta dins aquesta escola. Esperem que hàgiu gaudit tant com nosaltres. As it is said: “once a CFA Rius i Taulet member, always a CFA Rius i Taulet member”.