Després de GES: treballar o estudiar?

JUDITH

Molta gent a la seva vida no ha pogut estudiar per diferents raons. Així que el graduat d’ESO a l’escola d’adults és una gran oportunitat accesible a totes les edats. Quan obtingui el títol m’agradaria seguir estudiant per aconseguir una formación més sòlida i desenvolupar-me millor en qualsevol feina. Crec que és la millor inversión de temps i diners.

RIMSHA

Després d’acabar el graduat d’Eso vull continuar estudiant. Voldria fer el curs de disseny gràfic, m’agrada molt crear dissenys i treballar amb l’ordinador. La major part del meu temps em dedico a estudiar i a aprendre coses noves. Ara ajudo en el negoci del meu pare i continuaré fins que acabi els meus estudis. Llavors buscaré feina, aquí o en un altre país, on hi hagi més oportunitats. Espero que trobi treball d’allò que tant m’agrada.

DRISSA

Després de GESO vull treballar per ajudar la meva mare i els meus germans, perquè la meva mare está al meu país i no té feina. Al cap d’uns anys m’agradaria estudiar un cicle mitjà de Mecànica; això també m’ajudarà per aconseguir feina i seguir ajudant la meva familia.

VLAD

Després de l’escola continuaré treballant a l’obra com fins ara i alhora estudiaré com a programador online. El meu objectiu és treballar per una empresa de tecnología de la información i crear videojocs.

HOSAM

Després d’acabar GESO m’agradaria fer un grau mitjà de l’àmbit sanitari (auxiliar d’infermeria o emergències sanitàries). Com que ja tinc una certa edat i sóc pare d’un nen, no puc agafar qualsevol opció; he de mirar que dins de l’àmbit que m’agrada la meva opció tingui una bona sortida laboral per poder tirar endavant la meva familia.