Obert el període de preinscripció per a l’alumnat nou i alumnat que demana canvi d’estudis (del 15 al 29 de juny)

(La sol·licitud és autoemplenable amb Chrome (no cal signar-la). Si teniu dificultats per a fer-ho, l’haureu de descarregar, imprimir i omplir amb bolígraf).

Codi del centre: 43008857

Heu d’enviar la sol·licitud degudament emplenada (en pdf o en fotografia) + dni/nie/passaport (escanejat o fotografiat) al correu electrònic preinscripcionscfareus@gmail.com

(Rebreu un correu de confirmació com a justificant de la formalització de la matrícula)

(A la sol·licitud heu d’omplir tots els apartats, també la segona pàgina. Si voleu demanar més d’un estudi, al mateix document i en línies successives per ordre de preferència els heu d’anar llistant. Consulteu l’article “Oferta formativa 2020-2021” que trobareu més avall).

• Consultes i orientació:

Per telèfon: 977300632 / 659991835 ( de 9 a 13)

Per correu electrònic: preinscripcionscfareus@gmail.com

• Informació sobre els nostres estudis:

Educació-dadults_Guia-informativa.pdf

– http://queestudiar.gencat.cat/ca/estudis/adults