Sortida a Peñiscola

Quan s’acosta el final de curs, com cada any, el Centre ofereix una activitat transversal per a tots els que han format part de la comunitat educativa del curs escolar que es tanca. Enguany, el 17 de juny, l’alumnat del CFA REUS va participar a la sortida de final de curs a Peníscola per acomiadar l’any escolar 23/24.

La visita guiada pel casc urbà i el castell medieval característics d’aquesta població castellonenca, es va tancar amb un dinar compartit per alumnes i professors acompanyants.

La jornada va ser profitosa i agradable en tots els sentits. Conèixer, recordar, compartir i dir-nos adeu amb qui s’han compartit hores d’aprenentatge és una molt bona manera de deixar un bon regust del nostre pas pel Centre.

Fins l’any que ve!