Taller Prehistòria

El dia 29 de gener els alumnes de GES van organitzar una sèrie de tallers pels alumnes de 4t de l’escola Madorell. Tots dos grups estaven treballant les primeres etapes de la història i vam decidir compartir les nostres experiències per un dia i aprendre tots plegats.

Els tallers tractaven diferents tècniques d’elaboració pròpies de la Prehistòria i de les primeres civilitzacions fluvials de la Història Antiga. Vam pintar un gran mural utilitzant les tècniques de la pintura rupestre paleolítica. Vam fer un bol ceràmic i una peça de teixit com els que es podien elaborar al neolític. I fins i tot van escriure el seu nom utilitzant l’escriptura jeroglífica egípcia i cuneïforme mesopotàmica.

El resultat va ser molt positiu. Els alumnes de GES es van posar a la pell de veritables talleristes i els alumnes de l’escola Madorell van aprendre d’una forma més pràctica i van passar una bona estona amb les mans «a la massa».

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *