Comunicació digital i xarxes socials

Web del centre. Ofereix informació pública. S’hi poden trobar informacions estàtiques, que es revisen periòdicament (documentació, dates del curs, períodes d’inscripció…) i articles dinàmics sobre el dia a dia del centre (notícies, articles, enllaços, vídeos i fotografies de les activitats…)

Correu electrònic. S’utilitza el correu del centre i els corporatius del professorat per a la comunicació interna i externa.

El professorat disposa de dos correus corporatius: un amb extensió @xtec.cat per la comunicació externa i entre professors, i un altre @cfarafaelfarre.cat per la comunicació amb l’alumnat.

Google Meet. Canal de comunicació per realitzar videoconferències entre professors o entre professors i alumnes.

Instagram, Twitter i Facebook. S’utilitza com a aparador del centre. És en aquestes xarxes on es publiquen notícies i informació del centre, així com activitats i treballs realitzats pels alumnes.

Whatsapp. Es fa servir com a canal de comunicació entre alumnes i professors, i com a eina per a l’intercanvi d’informació i documentació. Cada classe té el seu grup propi. A més, el centre disposa d’un canal de WhatsApp per a tots els grups del centre en què només els administradors (personal del centre) hi pot publicar; es fa servir per enviar notificacions i informacions generals del centre.