Benvinguts al CFA Rafael Farré

De dilluns a dijous de 16 a 20 h; divendres de 10 a 13 h

Documentació necessària

• Fotocòpia del DNI
• Fotocòpia de la targeta sanitària
• Foto de carnet

Sortida a TV3

El divendres 22 de març l’escola va organitzar una sortida a TV3 per assistir com a públic al programa “Col·lapse” dirigit per Ricard Ustrell. Va ser una experiència molt divertida i entretinguda per al nostre alumnat!

Sortida al cinema

El dia 4 de desembre l’escola va fer una sortida al cinebaix de Sant Feliu de Llobregat per a veure Napoleó. La pel·lícula va ser reproduïda amb anglès, la seva versió original, i subtitulada amb castellà. Vam disfrutar d’una activitat que ajuda a fomentar la… Llegeix més»

Jornada del terror

Dimarts 31 d’octubre els amics del festival Terror Molins ens van tornar a visitar. La Sílvia Garcia Palacios va conduir un taller en què els alumnes de GES i Instrumental 4 van analitzar un curtmetratge i hi van reflexionar abastament.
Moltes gràcies per la visita. Va… Llegeix més»