Fira Intercentres CFA

El dijous 1 de juny una representació d’alumnes i tot el professorat del CFA Rafael Farré van participar en la 1a Fira Intercentres CFA del Baix Llobregat, que va tenir al Cúbic de Viladecans.

La trobada va comptar amb una taula rodona, estands informatius dels diferents estudis, tallers, bones pràctiques i diferents experiències de vida.

Els alumnes de GES i els seus professors van presentar dues bones pràctiques desenvolupades aquest curs al centre: una sobre la reivindicació històrica de les dones de Molins i una altra sobre els processos migratoris, amb el protagonisme d’alumnes del centre que han passat per aquest procés.

Així mateix, el professor Jaume Coll va fer un taller d’origami i matemàtiques que va tenir molt d’èxit durant tot el matí, i el professors Eduard Ble i Rocío Martínez van conduir un joc de rol per explicar història que va deixar impactats els participants.

La Fira va ser molt exitosa i profitosa i esperem amb candeletes una segona edició.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *