Activitat 8 de març

El 8 de març, al CFA Rafael Farré va tenir lloc un dia especial i reivindicatiu del paper de les dones en la història de Molins de Rei.

Aquesta activitat, organitzada per als estudiants de GES i Instrumental 4, es va dividir en dues parts. La primera va consistir en una xerrada d’Antònia Castellana, primera alcaldessa de Molins de Rei, que ens va explicar les dificultats i il·lusions que va suposar ostentar aquest càrrec durant els primers anys de democràcia després del franquisme. A la xerrada també hi van assistir alumnes d’altres ensenyaments i altres persones interessades en la temàtica.

La segona part de l’activitat va ser un treball per part dels alumnes sobre diferents dones molinenques. A partir d’aquesta feina, es van escollir sis d’aquestes dones segons la rellevància que van tenir a la vila i fora del municipi, i les dificultats que van haver de superar per aconseguir els seus objectius. D’aquestes sis dones s’han elaborat unes breus biografies amb fotografia que donaran nom a les aules del centre.

Us convidem a veure-ho quan passeu pel centre i agraïm especialment a l’Antònia Castellana que ens dediqués una estona tan interessant i amena.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *