Preinscripció a les EOI dels alumnes de Formació d’Adults.

A partir del curs 2016-2017, el certificat de nivell bàsic d’anglès i el certificat de nivell bàsic de francès d’ensenyament d’adults eximeixen de realitzar la prova de nivell per accedir directament a tercer curs de l’idioma corresponent.”

És a dir, podeu accedir al tercer curs d’anglès 3 de les escoles oficials d’idiomes (EOI) sense fer la prova de nivell en cas que tingueu la qualificació d’APTE/APTA els cursos 2014-15 i 2015-2016.

Aquest accés tindrà vigència durant els dos cursos propers a l’obtenció del certificat.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *