A cicles formatius de grau superior

Aquests estudis preparen per presentar-se a les proves d’accés als cicles de grau superior de formació professional, d’arts plàstiques i disseny i d’ensenyaments esportius. L’alumnat pot preparar la part comuna de la prova, la part específica o totes dues. Informa’t  aquí.

Poden accedir-hi totes les persones a partir de 19 anys o que el compleixin durant l’any natural en què s’inicia la formació o 18 si s’acredita estar en possessió d’un títol de tècnic relacionat amb el cicle al qual es vol accedir.

Contingut del curs:

Part comuna:

· Llengua Catalana
· Llengua Castellana
· Llengua Estrangera (Anglès)
· Matemàtiques

Part específica:

Comprèn diverses matèries agrupades en opcions. Segons la família professional o el cicle a què es vol accedir, cal triar dues matèries de l’opció A, l’opció B, l’opció C o l’opció D. Aquestes matèries es preparen telemàticament amb l’IOC (Institut Obert de Catalunya), i l’escola s’encarrega de gestionar la matrícula dels alumnes que necessitin preparar-les.

Horari de Tarda:

• DILLUNS, DIMARTS i DIJOUS de 16h a 19:30h