DONA I SALUT. Sessió teòrica-pràctica

Un anys més, la nostra escola ha celebrat el Dia de la Dona organitzant una activitat oberta al barri. Enguany, el tema ha estat DONA I SALUT a càrrec de Lídia Delgado, entrenadora personal i mestra d’Educació Física entre d’altres especialitats. La sessió va… Llegeix més»

SORTIDA AL TEATRE- dimarts 29 de gener

El dimarts 29 de gener a les 20:00h hi ha programada una sortida al Teatre Romea per veure l’obra  “Federico García”.
“En el 80è aniversari de la mort del poeta, Pep Tosar s’apropa al món interior de Federico García Lorca en un viatge sorprenent i formidable… Llegeix més»

CFA Pegaso-Activitats 25N

El dijous 22 de novembre l’escola va organitzar dues activitats obertes a tot el Districte. Al matí, una xerrada a càrrec de Liz Castro amb el tema “On són les dones?”. I a la tarda, col·loqui a partir de la pel·lícula “Maria llena eres de… Llegeix més»

25N -Acte central a Plaça Orfila

El nostre centre es posiciona activament en la lluita per l’eliminació de la violència masclita vers les dones tant, des de l’àmbit estrictament acadèmic, com des del social, participant i organitzant activitats amb el Districte de Sant Andreu.
Desitgem no haver de tornar a editar mai… Llegeix més»

ELECCIONS AL CONSELL ESCOLAR- 28 de Novembre

Què és el consell escolar?

El consell escolar és l’òrgan de participació dels diferents sectors de la comunitat educativa en el govern dels centres.
Qui forma el consell escolar?

El formen els representants de tota la comunitat educativa, és a dir, direcció, professors, alumnes, representant de l’administració local… Llegeix més»

Celebrem LA CASTANYADA!!!

La Castanyada és una tradició popular molt nostra, celebrada l’1 de novembre, dia de Tots Sants. I com el seu nom indica, la castanya és la gran protagonista. Uns quants dies abans ja tenim aquesta fruita tardorenca omplint festes escolars, fires, àpats familiars i, des… Llegeix més»

INICI de CURS 2018/19

19 de SETEMBRE comença el curs al CFA PEGASO

INICIEM UN NOU CURS !!!!

OMPLIREM AULES I PASSADÍS !!!!

BENVINGUDES I BENVINGUTS A UN ALTRE ANY DE FORMACIÓ !!!

Reunió de delegats/des

Dijous 1 de març de 2018 a les 18:30 hs a l’aula 7
Ordre del dia

1. Voluntariat