25N Dia Internacional de l’eliminació de la Violència vers la Dones

AGENDA DE LES ACTIVITATS AL DISTRICTE DE SANT ANDREU

ELECCIONS AL CONSELL ESCOLAR- 28 de Novembre

Què és el consell escolar?

El consell escolar és l’òrgan de participació dels diferents sectors de la comunitat educativa en el govern dels centres.
Qui forma el consell escolar?

El formen els representants de tota la comunitat educativa, és a dir, direcció, professors, alumnes, representant de l’administració local… Llegeix més»

Celebrem LA CASTANYADA!!!

La Castanyada és una tradició popular molt nostra, celebrada l’1 de novembre, dia de Tots Sants. I com el seu nom indica, la castanya és la gran protagonista. Uns quants dies abans ja tenim aquesta fruita tardorenca omplint festes escolars, fires, àpats familiars i, des… Llegeix més»

INICI de CURS 2018/19

19 de SETEMBRE comença el curs al CFA PEGASO

INICIEM UN NOU CURS !!!!

OMPLIREM AULES I PASSADÍS !!!!

BENVINGUDES I BENVINGUTS A UN ALTRE ANY DE FORMACIÓ !!!

Reunió de delegats/des

Dijous 1 de març de 2018 a les 18:30 hs a l’aula 7
Ordre del dia

1. Voluntariat
  2. Dia de la Dona, 8 de març
  3. Calendari d’avaluacions 2n trimestre
  4. Vacances Setmana Sant
  5. Sant Jordi
  6. Prec i preguntes

Taller doblatge en català

Taller de doblatge en català
Quina setmana millor que la de Carnaval per llençar-se a fer d’actrius i d’actors? Si més no de veu… Dimarts sis de febrer, sense oblidar el guarniment de cap que exigia el Rei Carnestoltes, en Francesc Fenollosa va convertir les classes… Llegeix més»

NADALES 2017.

DIMECRES 20  a les 18h

Som a punt d’acabar el primer trimestre i com ja és tradició a l’escola ho celebrem cantant NADALES. Cantarem una cançó en català, una altra en castellà i una altra en anglès. Per anar preparant les veus i cantar com la… Llegeix més»

Reunió de delegades/ts.

Reunió de delegades/ts. Dijous 9 de novembre de 2017 a les 18:30 hores. Aula 7
Ordre del dia:

1. Informació eleccions consell escolar.
  2. Informació APEPA (Associació Promotora de l’Educació Permanent d’Adults)
  3. Presentació xarxa XAJI. Trenquem el silenci.
  4. Activitats contra la Violència de Gènere 25N.
  5. Activitats del voluntariat: col·laboradores, tallers i grup de… Llegeix més»

Notícia 9

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Aenean erat dolor, aliquet vitae ligula suscipit, bibendum malesuada augue. Nam semper id ipsum condimentum laoreet. Proin sollicitudin elit ut ligula hendrerit, et hendrerit ante condimentum.