NOTÍCIES- ALARMA SANITÀRIA

1.  Consulteu regularment la pàgina d’Educació de Barcelona per tenir informació actualitzada sobre les mesures que es van prenent arran de la crisi del coronavirus.

2. El Departament d’Educació ajorna tots els tràmits relacionats amb el procediment de preinscripció i matriculació de l’alumnat de tots els ensenyaments, en totes les etapes.

El Departament està treballant per tal que els diferents processos de preinscripció i matriculació es puguin dur a terme amb totes les garanties. Al mateix temps, es treballa per tal d’adequar els tràmits pensant en les circumstàncies actuals.

S’informarà sobre el nou calendari d’actuacions tant aviat com sigui possible.​

3. Suspensió dels terminis administratius des del 14 de març.

Els terminis administratius de l’Administració de la Generalitat queden afectats amb motiu de la publicació del Reial decret 463/2020, pel qual es declara l’estat d’alarma

4.Educació i Treball, Afers Socials i Famílies garanteixen els ajuts de menjador i a menors usuaris dels serveis d’intervenció socioeducativa amb servei d’àpat

Els Departaments d’Educació i de Treball, Afers Socials i Famílies garanteixen els ajuts de menjador a l’alumnat beneficiari de les beques i a menors usuaris dels serveis d’intervenció socioeducativa amb servei d’àpat, a través de l’habilitació de targetes moneder en un acord assolit amb CaixaBank.

5. El Departament de Salut i Departament de Treball Social i Famílies ha fet àudios i cartells en diversos idiomes sobre mesures per frenar el coronavirus SARS-CoV-2 .

El Departament ha rebut el suport de la xarxa comunitària per fer els àudios i cartells. Diverses organitzacions han fet treball voluntari per poder traduir en diversos idiomes els materials. Aquesta tasca seguiran fent-se al llarg dels dies per augmentar el nombre d’idiomes disponibles.