Ens veiem a la propera parada: EOI La Pau

Al CFA Montserrat Roig oferim els nivells 1, 2 i 3  de la llengua anglesa dins dels ensenyaments transprofessionals. Aquest nivells es corresponen amb els nivell A1, A2.1 i A2 del Marc Comú Europeu de referència per a llengües (MECR, clica aquí per saber-ne més).

Un cop l’alumnat del nivell 3 ha superat amb la qualificació d’apte la prova oficial que elabora el Departartament d’Educació, no té l’opció de continuar estudiant a les Escoles d’Adults però sí que té la possibilitat de continuar els seus estudis fora del centre i accedir directament al nivell del B1 que ofereixen les Escoles Oficials d’Idiomes  sense haver de superar cap prova de nivell. El que sí que necessita és fer una preinscripció i entrar a formar part  del  sorteig igual que la resta de l’alumnat nou de la EOI.

Ara bé, l’EOI de La Pau ofereix un curs específic per l’alumnat que procedeix de les Escoles d’Adults havent superat el nivell 3 (corresponent a A2). En aquest curs específic els continguts del nivell B1 es divideixen en dos anys. Això permet l’alumnat de les Escoles d’Adults adaptar-se al ritme de les EOI i ajuda a garantir l’èxit educatiu. Des del nostre centre, hi derivem els alumnes que han superat el nivell 3 de Llengua Anglesa i desitgen seguir els seus estudis i avançar en el coneixement d’aquesta llengua.  Aprofitem doncs per donar les gràcies a l’EOI de La Pau per detectar les necessitats de l’alumnat de les Escoles d’Adults i posar en marxa aquest curs específic.

Volem, també, fer una menció especial a tot l’alumnat d’anglès 3 del CFA Montserrat Roig que ara son a aquesta EOI cursant el nivell B1 d’anglès. Veure com avanceu fa que la nostra labor educativa tingui sentit: Keep it up!