L’art de parlar

El CFA Montserrat Roig forma part del programa d’innovació pedagògica L’ART DE PARLAR:  Aprenem llengua a través de l’art i les estratègies de pensament visual (VTS). Es tracta d’una metodologia per impulsar la pràctica oral dels alumnes que estudien llengües al nostre centre. L’objectiu és que els alumnes utilitzin aquesta pràctica per millorar l’expressió oral. Per a més informació, feu clic AQUÍ

Curs 2022-2023
Donem per finalitzada la formació en metodologia VTS; ja es tracta d’un projecte implementat en el centre; finalment, i donada l’experiència de cursos anteriors, s’aplica el programa als cursos de:

Curs 2021-2022

Seguim amb el 3r any de la formació específica en metodologia VTS; es continua aplicant el programa als cursos de:

• GES 1 (Llengua castellana)
  • GES 2 (Llengua catalana)
Curs 2020-2021
Seguim amb el 2n any de la formació específica en metodologia VTS; s’implementa el programa als cursos de:

• GES 1 (Llengua castellana)
  • GES 2 (Llengua catalana)
  • Anglès 3

i es continua fent al cursos de:

Curs 2019-2020
El Departament d’Educació aprova la nostra participació en el projecte d’innovació l’Art de Parlar. Comencem la formació especifica per als centres que participen en aquest programa. S’implementa als cursos de

Curs 2018-2019
Participació d’alguns docents en el curs de formació VTS, restringit a vuit centres de formació d’adults de Catalunya. Pilotatge de la metodologia amb els alumnes de Català 3.
Curs 2017-2018
Participació d’alguns docents en el pilotatge d’experimentació de la metodologia VTS.