El CFA Montserrat Roig al barri del Besòs-Maresme

Han passat 10 cursos des que la seu de l’escola d’adults es va traslladar del barri del Besòs-Maresme al barri del Poblenou durant el curs 2013-2014. Des llavors, hem fet classes en ambdós barris, desplaçant-nos entre la Rambla del Poblenou i la Rambla Prim. Amb el temps, l’escola del Besòs s’ha reduït a només dues aules a la tercera planta de l’Institut Rambla Prim.

Malgrat les dificultats, com ara l’equipament antiquat, l’espai i l’horari reduït, i fins i tot algunes opinions polítiques negatives, l’escola ha continuat funcionant amb èxit al llarg d’aquests deu cursos escolars. Actualment, fem classes a un grup d’estudiants de Llengua Catalana i Llengua Castellana Inicial, i també dediquem temps a atendre a aquelles persones que busquen informació.

És encoratjador veure que hi ha plans per a una nova escola independent al carrer Cristófol de Moura el proper curs, amb una oferta formativa més àmplia i un nou equipament en construcció. A més, sembla que aquesta nova escola estarà sota la direcció de l’actual CFA Palau de Mar, que es traslladarà des de l’Escola Industrial al districte de l’Eixample al Besòs-Maresme.

És d’esperar que aquest canvi beneficiï els habitants del barri, proporcionant una nova escola amb les instal·lacions i l’oferta formativa que es mereixen. També desitgem que els companys i companyes del CFA Palau de Mar es trobin tan a gust com ho hem fet nosaltres durant tots aquests anys.