SPEAK UP! Club de conversa en anglès

Què vol dir aprendre una llengua? Desde el nostre centre, som molt conscients que l’aprenentatge d’una llengua ha d’incloure la comprensió i l’expressió, entenent comprensió com l’ habilitat d’entendre textos tant escoltats com llegits. Pel que fa a la expressió, aquesta es pot donar de forma escrita o bé de forma oral. És en aquesta segona, expressar-se oralment, on l’alumnat troba, en general, més dificultats. Encara que a les classes tinguin l’oportunitat de fer servir la llengua, fora, de l’aula, aquesta oportunitat es veu reduïda ja que no vivim envoltats de la llengua que aprenem i no la fem servir en el nostre dia a dia.

L’alumnat del nostre centre és molt afortunat de comptar amb dues dones:l’Elena Voronstova i l’Anna Dudash. Les dues són ex-alumnes de llengua catalana i de forma voluntària dediquen unes hores a la setmana a fer classes de conversa amb els grups de segon i tercer d’anglès del centre. Es troben un cop per setmana per practicar l’anglès que es poden trobar en qualsevol situació comunicativa de viatges: l’aeroport, demanar a un restaurant o botiga, fer una reserva a un hotel….

Aquestes estones de conversa és un “plus” que ofereix el centre i permeten a l’alumnat posar en pràctica i revisar tot el que s’està treballant a les classes, tot oferint noves oportunitats d’expressar-se de forma oral en la llengua que estan aprenent.

Tot l’alumnat d’anglès 2 i 3 i tot l’equip del CFA Montserrat Roig us enviem un missatge d’agraïment profund per la vostra participació i el vostre temps !!!

GRÀCIES !!!

I entre sessió i sessió, només cal afegir: SPEAK UP!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *