Som un centre formador de pràctiques i ara també d’alumnes d’FP!

Ja fa anys que el nostre centre som centre Formador de Pràctiques i ens oferim per rebre i tutoritzar estudiants universitaris incorporant-los en la vida diària del centre, amb l’objectiu que rebin formació professionalitzadora en l’entorn real de centre i aula. I no només estudiants universitaris! Des del curs passat col·laborem estretament amb l’institut Poblenou, acollint alumnes en pràctiques d’FP Sistemes microinformàtics i xarxes. Els alumnes en pràctiques desenvolupen en el nostre centre tasques molt variades relacionades amb el maquinari i el seu manteniment, amb la instal·lació, configuració i actualització dels sistemes operatius, i amb els serveis de xarxa i aplicacions ofimàtiques. A més, hi desenvolupen competències relacionades amb l’atenció a l’usuari, donant suport a les classes de COMPETIC per aquells alumnes que més ho necessiten. El curs passat vàrem comptar amb en Joel, i aquest curs amb la Cristina, que va finalitzar les seves pràctiques a finals del mes passat. I el curs que ve… repetirem!!!

1. ZUBARIA NASEEM

hola me pueden decir en que mes esta abierta la admision para el aula 2 idioma español me interesa pero el problema es que no se la admision?
    informed por favor