PROJECTE STOLPERSTEINE BARCELONA Homenatjant al deportat republicà José Carlos Grey

Enguany el grup de GES 2 ha tingut la sort de ser escollit per a formar part del Projecte Stolpersteine Barcelona organitzat per la Regidoria de Memòria Històrica de l’Ajuntament de Barcelona i l’Amical de Mauthausen) dins del mòdul optatiu “Projectes”, de l’àmbit social, durant el segon i tercer trimestre del curs 2022/23.

En el nostre centre dóna molta importància al treball en valors i el foment de la memòria històrica ja que creiem fermament que és el nostre deure com a societat assegurar-nos que la barbàrie i el genocidi perpetrats pel nazisme mai siguin oblidats. Pensem que hem d’educar a les futures generacions sobre la importància de la tolerància, la inclusió i el respecte per totes les persones, independentment del seu origen ètnic, creences polítiques, religió, gènere, etc. Per això creiem que és important que la memòria històrica es dugui a terme a les escoles i centres educatius en general per, no només contar el que va passar, si no per a conscienciar a la societat, dignificar a les víctimes i construir un futur millor.

Voleu saber-ne més? Feu clic AQUÍ per a més informació.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *