La participació en el concurs El Gust per la Lectura

Des de ja fa uns quants cursos, els alumnes de GES 2 participen en el concurs El gust per la Lectura, organitzat pel Departament d’Educació. Aquest programa té com a objectiu formar bons lectors i lectores, promovent la competència lectora, la crítica i el plaer de llegir durant la formació educativa dels alumnes.

Curs rere curs, fem que la lectura del llibre proposat al concurs i les subsegüents activitats s’encabeixin dins d’un mòdul opcional de GES 2. D’aquesta manera, la participació en el concurs esdevé ineludible per a tots els alumnes.

Aquest curs els alumnes han llegit el llibre Els crims de la taula periòdica, on es narra com un professor de química i una periodista descobreixen la relació entre la taula periòdica i una sèrie de morts sospitoses de persones sense sostre. Com a producte final, els alumnes han elaborat unes presentacions de temàtica interessant i diversa prenent com a punt de partida diferents aspectes que es toquen a la novel·la:

• Els elements químics que contenen els telèfons mòbils.
  • El protagonisme dels elements químics a diferents pel·lícules.
  • El paper essencial d’alguns elements en la història de la humanitat.
  • La importància de la sal per a la vida.
  • La vida de les persones sense sostre.

Si vols veure els treballs dels alumnes, pots anar a la nostra pàgina El gust per la lectura.