Visites al Museu Industrial del Ter

El dia 29 d’Abril de 2021, els alumnes de GES2 van visitar al Museu Industrial del Ter de Manlleu. Va ser una activitat molt profitosa per a treballar temes històrics, socials i tecnològics de la comarca. Els alumnes van poder complementar els aprenentatges de l’aula tot palpant la realitat exposada al museu.

El dia 5 de maig del 2021 els alumnes de GES 1 dins la secció d’Educació Ambiental del museu van fer el taller “Investiguem l’estat de salut del riu” que va consistir a partir d’una mostra d’aigua del riu identificar macro invertebrats aquàtics amb les lupes binoculars del laboratori del museu. Seguidament es va fer el recompte i això va permetre esbrinar la salut del riu i  el resultat va ser “MOLT BONA”.

El dia 12 de maig els alumnes de GES 1 hem seguit estudiant el riu Ter, concretament la vegetació.

Finalment, hem acomiadat el curs amb una exposició i activitat sobre els ocells.

Moltes gràcies al Museu del Ter!!!!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *