PLA D’ACTUACIÓ 2020-2021

CALENDARI ESCOLAR 2020-2021

INFORMACIÓ CURS 2020-2021

La prova de nivell per accedir el GES 2 i el COMPETIC 2 es realitzarà el dimecres 16 a les 17h.

La presentació del GES 1 es farà el dimarts 22 de setembre a les 17h i el GES 2 a les 18h.

Atenció el públic:
Telèfon:  93.850.65.00         WhatsApp: 689 119 811  Correu electrònic: cfamartipolmanlleu
@xtec.cat

CURS COMPÈTIC: és realitzarà 2 dies a la setmana en horari de vespre.

Visita a Ràdio Manlleu (GES-2)

El passat dimecres 4 de desembre els alumnes de GES-2 van visitar les instal·lacions de Ràdio Manlleu per gravar el seu propi programa de ràdio. L’alumne Juan Rivera es va encarregar de la direcció de l’espai, que també va comptar amb la participació del delegat de classe, Gorka Roche, i de les seves companyes Júlia Ribas i Ester Pino.

Al llarg del programa, un espai distès i refrescant que va durar una mitja hora, els alumnes van oferir a la seva audiència un tastet dels diversos actes i esdeveniments que acull la vil·la de Manlleu durant les festes nadalenques. A més a més, també van rememorar la xerrada de La Marató de TV3 que es va portar a terme al centre al llarg del primer trimestre i van fer un repàs a les pel·lícules, sèries i cançons que van marcar l’any 2019.

Tant els alumnes que van estrenar-se com a locutors com els companys que van col·laborar en l’elaboració de continguts van valorar molt positivament l’activitat, que els va permetre apreciar encara més el mitjà radiofònic i grans professionals com els de Ràdio Manlleu.