Anglès

Fa temps que vols aprendre anglès, però no t’atreveixes? Entens algunes paraules, però no pots comunicar-te bé? No t’ho pensis més i fes el primer pas per aprendre la llengua!

Actualment, al CFA Martí i Pol de Manlleu oferim classes d’anglès de diferents nivells:
  • Nivell 1 (equivalent al nivell A1 del MECR)
    Horari: Dilluns i Dimecres de 17.00 a 18.30

En aquest nivell es comença de zero la llengua anglesa i es cursen 3 hores setmanals dividides en dues sessions d’una hora i mitja (dies a concretar segons curs acadèmic).

El material de referència de les sessions és el llibre de text English File (A1), Oxford. De totes maneres, les classes s’organitzen de manera dinàmica, interactiva i potenciant totes les habilitats d’expressió i comprensió orals i escrites. A més, la cultura pren un paper rellevant i es dediquen sessions a descobrir algunes de les celebracions i costums més destacats del món anglès.

• Nivell 2 (equivalent al Nivell A2.1 del MECR)
    Horari: Dimarts i Dijous de 18.00 a 20.00

Aquest nivell és una continuació del curs de Nivell 1, en aquest cas, es cursen 4 hores setmanals dividides en dues sessions de dues hores (dies a concretar segons curs acadèmic).

El material de referència de les sessions és el llibre de text English File (A1/A2), Oxford. De totes maneres, les classes també s’organitzen de manera dinàmica, interactiva i potenciant totes les habilitats d’expressió i comprensió orals i escrites. A més, la literatura i la cultura prenen un paper rellevant: es treballa amb un llibre de lectura i es dediquen sessions a descobrir algunes de les celebracions i costums més destacats del món anglès.

• AVALUACIÓ

En el nivell 1 i 2 l’avaluació és contínua, això significa que es recullen els resultats de diferents exercicis, exàmens, proves o activitats de conversa, entre altres, que es fan durant el curs. En general, es valora la progressió i millora en l’aprenentatge de la llengua. Al final de tot, l’alumnat rep la qualificació d’Apte/No apte per saber si pot passar de curs.

• Nivell 3 (equivalent al Nivell A2.2 del MECR)
    Horari: Dilluns i Dimecres de 18.30 a 20.00

Un cop superat el nivell 2, es pot passar al següent i últim nivell del CFA. Quan es finalitza aquest nivell, s’ha de realitzar una prova oficial d’acreditació del nivell A2.2, que és definida pel Departament d’Educació. L’alumnat que la supera, obté una certificació oficial d’aquest nivell que els permet seguir amb els estudis d’anglès en una Escola Oficial d’Idiomes (EOI) entrant directament al curs de nivell B1. A la comarca d’Osona, hi ha una Escola Oficial d’Idiomes amb seu a Vic.

REQUISITS

La preinscripció serà directa a primer quan l’interessat manifesti que no té cap coneixement de la llengua
estrangera. Però les persones que manifesten tenir coneixements de llengua estrangera i que no disposin de cap certificat recent, hauran de passar un test de nivell.

Vine’ns a veure, truca’ns o escriu-nos un correu i resoldrem qualsevol dubte que puguis tenir!

Take your first step to study English! T’hi esperem!

Enllaç a la prova de nivell

Enllaç als materials