Excursió a la Fageda Feu un comentari / Per Maria Verdaguer / 19/09/2014 / Portada / Salut, Xerrades El passat 30 de gener els alumnes d’instrumentals, català i castellà vam visitar la granja-cooperativa La Fageda. Vam poder gaudir d’un entorn priviligiat i menjar uns iogurts i gelats espectaculars.