Matrícula IOC de GES
L’alumnat nou que vulgui matricular-se a l’IOC per cursar el GES hauria de venir a l’escola el divendres 13 de novembre a les 10:30 h. Cal que porteu el DNI (o document identificatiu) i el certificat de notes.
Matrícula IOC de GES Llegeix més »


