Xarrada d’exalumnes d’accés

Els passats 16 i 18 de novembre els alumnes d’Accés van poder comptar amb la presència del Sergi Pérez i la Sònia Gallego (Accés a GS) i de la Montserrat Torres (Accés a la universitat), tots tres exalumnes del CFA Maria Verdaguer el curs 2020-2021. El motiu de la seua presència era explicar als estudiants que enguany preparen aquestes proves com van viure ells el pas per l’escola, com van anar seguint les matèries comunes i com van preparar-se les específiques, com van passar les hores prèvies als exàmens oficials i el desenvolupament de la prova, entre d’altres qüestions. Al final de la seua intervenció l’alumnat present va tenir l’oportunitat de traslladar-los dubtes i inquietuds. Finalment, els exalumnes van donar-los consells pràctics i molts ànims per seguir treballant i no defallir.
Des del CFA Maria Verdaguer agraïm al Sergi, la Sònia, la Montserrat i el Khalil -que per un imprevist d’última hora no hi va poder assistir- d’haver acceptat la nostra invitació a participar d’aquesta activitat formativa, que creiem que ha resultat molt profitosa.

Exalumnes de GS visiten el centre per explicar la seva experiència Exalumnes de PPAU visiten el centre per explicar la seva experiència

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *