XERRADA SOBRE ALIMENTACIÓ I DIETA

El passat dimecres 6 de març ens van visitar la psicòloga Ana Cremades i la dietista Noemí Cebrian de l’EAP Bellvitge per explicar-nos com portar una alimentació i dieta equilibrada així com conèixer algunes malalties sobre nutrició que es poden patir.
Aquest trimestre l’alumnat de GES1, Graduat Escolar de 1r curs, ha realitzat el mòdul d’Educació per la Salut i un dels aspectes importants que hem treballat és portar una dieta sana i equilibrada. Agraïm molt la col·laboració d’Ana i Noemí que ens han ajudat a conèixer més sobre la salut alimentària.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *