Taller “Economia domèstica: organitzant el dia a dia”

Taller economia domèstica

Aquest dimecres 26 d’abril el Sr. Albert Homedes, voluntari de la Fundació Privada Institut d’Estudis Financers, ha vingut a fer el taller “Economia domèstica: organitzant el dia a dia” per als alumnes que estan cursant els mòduls de Matemàtiques III i Matemàtiques IV de GES. Aquest taller amb la supervisió del Departament d’Ensenyament explica, de manera pràctica, conceptes bàsics de finances personals perquè els assistents els puguin dur a la pràctica ells mateixos. Ens referim a conceptes com el pressupost personal, el fons d’emergència, l’endeutament i altres conceptes d’inversió.
Aquest taller forma part del programa EFEC Adults d’aquesta fundació, emmarcat dins del Programa EFEC d’Educació Financera a les Escoles de Catalunya, basat en la metodologia EFEP (European Financial Education Partnership) originada en un projecte Comenius (Long Life Learning) de la Comissió Europea i que està centrada en una millor pràctica d’educació financera duta a terme a Escòcia. Amb l’objectiu de fer arribar coneixements de finances personals a la població adulta aquesta fundació imparteix aquests tallers al centres de formació de persones adultes de titularitat pública.
Ha estat un taller força interessant on els alumnes poden aplicar els coneixements adquirits en matemàtiques en casos pràctics i útils per a ells, de ben segur que el proper curs repetirem.

Taller economia domèstica 2