Sessions de formació amb la Guàrdia Urbana

El passat 27 de novembre van finalitzar les sessions formatives que la Guardia Urbana va realitzar al nostre centre. Aquestes sessions es realitzen en el marc del programa que la Guàrdia Urbana realitza amb col·lectius diversos de la ciutat per donar consells sobre seguretat adaptats a les seves necessitats. Al nostre centre s’ofereixen aquestes xerrades anualment com a activitats complementàries.

Sessió 17 de novembre

La convivència, l’estudi dels conflictes, les fórmules consensuades per resoldre’ls i el ciberassetjament són els aspectes que s’han tractat aquest any.
Sessió 21 de novembre
Es treballa conjuntament una part teòrica i una part pràctica, on els alumnes han escenificat diferents rols per aplicar els coneixements adquirits i desenvolupar les seves competències.

Sessió 27 de novembre

En total hi han participat un centenar d’alumnes. Des de l’escola es valora molt positivament aquesta activitat.