Visita a l’exposició Tapiró (Reus, 1836 – Tànger, 1913)

Dimarts 1 d’abril, un grup d’alumnes de l’escola va visitar l’exposició Tapiró (Reus, 1836 – Tànger, 1913). A aquesta visita guiada també ens va acompanyar la Regidora de Formació per la Integració, Montserrat Duch.
Aquesta exposició és el primer gran homenatge a l’obra i a la figura del pintor reusenc, de qui es commemora el centenari de la seva mort.  Consta de 64 obres de l’artista, moltes d’elles de col·leccions privades i altres d’institucions museístiques, com les tres peces dels fons de  l’Institut Municipal de Museus de Reus («Núvia», «Gnawi» i «Nens sota la porxada»). Es podrà visitar fins el 31 de maig al Museu de Reus.
L’exposició es divideix en dos grans blocs:
  • Del 23 de gener al 5 d’abril: ‘Tapiró (Reus, 1836 – Tànger, 1913)’, amb obres representatives de tota la seva trajectòria.
  • Del  9 d’abril al 31 de maig: ‘Tapiró, pintor a Roma’, que repassa tota l’etapa romana de l’artista.
Us animen a visitar-la.
Podeu veure més fotografies a l’espai de l’estudiant.