Visita a la Sagrada Família i el Parlament de Catalunya

El passat dimarst 27 de maig un grup d’alumnes del Graduat en Educació Secundària  i Ensenyaments Inicials van visitar dos dels llocs més emblemàtics de la ciutat de Barcelona, la Sagrada Família de Gaudí i el Parlament de Catalunya. Aquesta ha estat la ruta que s’ha programat des de l’escola com a sortida didàctica del tercer trimestre d’aquest curs que està a punt d’acabar. La sortida s’ha completat amb una visita al CC el Born i un tomb pel Parc de la Ciutadella on també vam poder dinar.
Fotografia de grup. Laura Viudez
En aquesta ocasió ens ha acompanyat la regidora de Formació per la Integració, Montserrat Duch, que ha volgut compartir un dia amb l’alumnat i part de l’equip docent del nostre centre i conéixer així de primera mà quina és l’essència del nostre centre.

L’alumnat assistent treballa un dossier amb activitats que integren diferents aspectes del currículum dels àmbits de la Comunicació, Científic i Tecnològic i de la Ciències Socials, que formen el currículum del Graduat en Educació Secundària. La valoració de l’activitat ha estat molt positiva per part de tots els assistents, reiterant sempre la importància de les sortides didàctiques que es fan al llarg del curs i que permeten reforçar aspectes dels continguts de les diferents àrees d’estudi d’una manera molt més pràctica.

A l’espai de l’alumnat penjarem més fotografies d’aquesta sortida. Us emplacem a visitar-lo.