Sortida didàctica a Barcelona

El passat dia 30 de maig, l’alumnat i l’equip docent de l’escola, dels cursos de Graduat en Educació Secundària i del Cicle Instrumental i COMPETIC Inicial, vam realitzar una sortida didàctica a la  Barcelona romana i medieval, i també al Museu de Ciències Naturals.

Al llarg del recorregut pels carrers  els alumnes van poder fer-se una idea de com era la vida a la Barcelona romana i medieval, amb l’ajut de les explicacions de la guia.

Després de dinar, el grup es va desplaçar al Museu de Ciències Naturals.

Podeu visualitzar l’àlbum complert de la sortida visitant aquest enllaç: Àlbum Sortida a Barcelona

Amb les sortides didàctiques i les activitats complementàries programades i realitzades fora del centre, l’escola d’adults pretén que els alumnes integrin els continguts curriculars d’una manera més amena i significativa, alhora que es vol donar valor als moments personals de convivència entre els participants.

Com sempre, la valoració d’aquesta activitat ha estat molt positiva per part dels assistents.