De castell a castell (Parc del Foix), la sortida didàctica del segon trimestre

El passat dimecres 22 de febrer els i les alumnes de Graduat en Educació Secundària (GES) i d’Ensenyaments Inicials  van poder gaudir d’una fantàstica sortida acompanyats en tot moment del bon temps. Aquest segon trimestre la sortida didàctica programada ha estat al Parc Natural de Foix i al Museu de la cultura del vi de Vilafranca del Penedès.

Podeu consultar la ruta recomanada per la Diputació de Barcelona, De castell a castell (enllaç), un itinerari entre dos castells medievals, el castell de Penyafort i el castell de Castellet, travessant un territori de boscos i vinyes. La segona part de la sortida ha estat la visita al Museu de la cultura del vi, també la podeu consultar mitjançant el següent enllaç (enllaç).

Si voleu visualitzar més fotografies de la sortida podeu accedir a l’àlbum : àlbum de fotografies sortida de castell a castell

Com cada trimestre l’alumnat de GES que participa a les sortides didàctiques treballa un dossier amb activitats que integren diferents aspectes del currículum dels àmbits de la Comunicació, Científic i Tecnològic i de les Ciències Socials, àmbits que formen el currículum del Graduat en Educació Secundària.

Com sempre, la valoració d’aquesta activitat ha estat molt positiva per part de tots els assistents: alumnes i professorat. L’objectiu i la importància d’aquestes sortides que es fan al llarg del curs és, sobretot, didàctic, aprendre i reforçar aspectes dels continguts de les diferents àrees d’estudi d’una manera molt més pràctica. Conèixer el nostre patrimoni i fomentar noves inquietuds.