Lliurament de premis 3r Concurs literari

El regidor de Medi Ambient i Ocupació, Daniel Rubio, ha presidit aquest dimecres 27 d’abril l’acte de lliurament dels premis del tercer concurs literari del Centre de Formació d’Adults Escola Marta Mata, gestionat per l’Ajuntament de Reus i ubicat al Mas Carandell, i amb 436 alumnes matriculats al curs 2015-2016.
Moment presentació dels premiats/des
Els guanyadors, que es van donar a conèixer el dia 22 d’abril, han testat els següents: Carmen Sánchez amb l’obra «Pas a pas» i Anabel Cano  amb l’obra «Se aleja mi vida». A més d’aquests dos premis, el jurat va decidir atorgar tres accèssits a:  Núria Martínez, Elena Baquero i Marga Chaves.
Carmen Sánchez fent lectura de la seva obra
Els guanyadors van llegir públicament les seves obres i la intèrpret de la llengua de signes  Mònica Galán, col·laboradora del centre, va explicar l’estat actual de la llengua de signes catalana, que és oficial a Catalunya des del 1994. L’acte es va completar amb la lectura de diferents poemes per part dels alumnes.