Horari preinscripció 2015-2016

Amb la sol·licitud de preinscripció cal presentar, en el termini establert per el departament d’Ensenyament, la documentació identificativa següent:

• Original i fotocòpia del DNI, NIE o passaport de l’alumne o alumna. Si es tracta d’estrangers comunitaris, document d’identitat del país d’origen.
  • Original i fotocòpia de la TSI (targeta sanitària individual). Si no se’n disposa, el Departament d’Ensenyament consultarà el codi CIP de la targeta sanitària individual al CatSalut.

Si l’alumne o alumna és menor d’edat també s’ha de presentar:

• Original i fotocòpia del llibre de família o altres documents relatius a la filiació. Si està en situació d’acolliment, la resolució d’acolliment del Departament de Benestar Social i Família.
  • Original i fotocòpia del DNI de la persona sol·licitant (pare, mare o tutor/a o guardador/a de fet) o, si la persona sol.licitant és estrangera, de la targeta de residència on consta el NIE, o del passaport. Si es tracta d’estrangers comunitaris, document d’identitat del país d’origen.

En l’admissió als centres i aules de formació d’adults tenen preferència els alumnes:
a) que resideixen o treballen en el mateix municipi on està situat el centre o l’aula,
b) que resideixen o treballen en un municipi proper on no hi hagi oferta pública dels ensenyaments que se sol·liciten,
c) que cursen o han cursat els mòduls obligatoris dels programes de qualificació professional inicial o un programa de formació i inserció,
d) els que participen al Programa d’experiència professional per a l’ocupació juvenil a Catalunya “Joves per l’ocupació”.

A cada sol·licitud se li assigna de manera aleatòria un número que serveix per ordenar-les en cas que es produeixi empat després d’aplicar el criteri exposat. L’ordenació de les sol·licituds afectades per situació d’empat es fa per sorteig públic.
En els ensenyaments dels quals hi hagi més d’un nivell, el centre o aula reservarà plaça per als alumnes que repeteixen o promocionen al nivell següent. Els alumnes només tindran dret a reserva de plaça per repetició una única vegada per ensenyament.
Així mateix, els centres i les aules d’educació d’adults reservaran plaça als alumnes  del mateix centre o aula que hagin superat els ensenyaments de llengua estrangera i informàtica del bloc d’ensenyaments inicials i bàsics i vulguin cursar el mateix tipus d’ensenyament en el bloc de competències per a la societat de la informació.

(aquesta informació la podreu trobar a www.gencat.cat)