Atenció Preinscripció Nou alumnat Cicle Instrumental curs 2015-2016

Amb la sol·licitud de preinscripció cal presentar, en el termini establert per el departament d’Ensenyament, la documentació identificativa següent:

• Original i fotocòpia del DNI, NIE o passaport de l’alumne o alumna. Si es tracta d’estrangers comunitaris, document d’identitat del país d’origen.
  • Original i fotocòpia de la TSI (targeta sanitària individual). Si no se’n disposa, el Departament d’Ensenyament consultarà el codi CIP de la targeta sanitària individual al CatSalut.

En l’admissió als centres i aules de formació d’adults tenen preferència els alumnes:
a) que resideixen o treballen en el mateix municipi on està situat el centre o l’aula,
b) que resideixen o treballen en un municipi proper on no hi hagi oferta pública dels ensenyaments que se sol·liciten,

A cada sol·licitud se li assigna de manera aleatòria un número que serveix per ordenar-les en cas que es produeixi empat després d’aplicar el criteri exposat. L’ordenació de les sol·licituds afectades per situació d’empat es fa per sorteig públic.
En els ensenyaments dels quals hi hagi més d’un nivell, el centre o aula reservarà plaça per als alumnes que repeteixen o promocionen al nivell següent. Els alumnes només tindran dret a reserva de plaça per repetició una única vegada per ensenyament.
(aquesta informació la podreu trobar a www.gencat.cat)