Visitem el Monestir de Vallbona de les Monges

El passat 28 de novembre, els alumnes de l’escola van fer la sortida didàctica d’aquest primer trimestre al Camp d’Aprenentatge Els Monestirs del Cister de Vallbona de les Monges.

Durant la jornada, els alumnes van poder entrevistar a una monja del monestir a la sala capitular. Tot seguit, van visitar l’espai expositiu anomenat “El monaquisme femení“, que vol explicar la vida del monestir des d’una visió femenina. A continuació, van visitar la farmàcia d’aquest espai expositiu i, finalment, van fer una visita guiada en grups pel claustre i l’església del Monestir de Vallbona de les Monges.