Nota informativa tancament de l’escola. #JoeEmQuedoACasa

Benvolguts i benvolgudes alumnes,

A causa de la pandèmia provocada pel COVID-19, el CFA Escola Marta Mata romandrà tancat fins a nova ordre del Departament d’Educació i l’Ajuntament de Reus.

Estigueu al cas del correu electrònic (e3008882@xtec.cat), de la nostra web (https://agora.xtec.cat/cfaescolamartamata/) i les xarxes socials (Facebook i Twitter) per a estar al dia de les noves notícies que puguin anar sortint i les noves iniciatives que pugui dur a terme la nostra escola.

Tot i així, l’activitat dels i les mestres de l’escola no s’ha aturat i estem treballant per a poder oferir-vos eines i recursos per a poder continuar treballant i aprendre des de casa durant aquest temps.

En aquest sentit l’escola ha pres una nova iniciativa que consisteix en posar al vostre abast tota una colla d’eines que poden fer-vos el confinament més entretingut alhora que aprendreu coses noves que us poden ajudar en el futur. Ho trobareu a la pàgina principal de la nostra web  seleccionant la següent imatge:

Us oferim tota una colla d’enllaços a recursos i eines entretingudes (webs, jocs, documentals, pel·lícules, llibres online, experiments, visites virtuals a museus, activitats de reforç, etc.) que creiem que poden cridar la vostra atenció. Us animem a entrar-hi i estem segurs que trobareu quelcom que us interessarà i amb el que podreu aprendre de forma amena i divertida.

No dubteu a posar-vos en contacte amb nosaltres si teniu qualsevol dubte o si teniu alguna idea nova o recomanació per a millorar i ampliar els recursos que us oferim.

No ens aturem i seguim aprenent!!!!!

I, sobretot, cuideu-vos molt i ànims. Entre tots ens en sortirem!!!