Dates provisionals preinscripció

El Departament d’Educació ha publicat les dates provisionals de preinscripció als ensenyaments d’adults per al proper curs 2020-2021. Aquestes dates són del 15 al 29 de juny.

Aquest període de preinscripció fa referència a les persones que encara no són alumnes del nostre centre o sí que ho són però volen cursar uns ensenyaments diferents als que estan fent actualment.

La resta d’alumnes que ja formeu part del nostre centre, rebreu la informació del procés i les dates de matriculació pels canals de comunicació habituals.

1. Josefina Marín Beato

Bon dia :
    moltes gracies per l’informació, jo he cursat 2n curs de competic, pero estic interesada en tornar a repetir el mateix curs, estare pendent per formalitzar la matricula.
    Gracies
    Fina marín