Curs de preparació per a les proves d’accés a CFGS. ‘De tu a tu’

La pàgina web del Departament de Joventut de l’Ajuntament de Reus, joventutreus.cat, ha estrenat un nou apartat, ‘De tu a tu’, dedicat a l’orientació acadèmica i  permetrà als joves trobar la informació necessària per a prendre la decisió de què estudiar un cop acabada (o abandonada) l’ESO.

El CFA Escola Marta Mata ha participat amb la presentació d’un vídeo de dues alumnes (Tamara i Irina) que han estat estudiant aquest curs la preparació per a les proves d’accés a cicles formatius de grau superior i ens expliquen la seva experiència.