Xocolatada solidària Marató 2013. Nosaltres col·laborem!

A proposta de l’alumnat de l’escola el dia 28 de novembre es va organitzar una xocolatada solidària al centre amb l’objectiu de recaptar fons en benefici de la Marató 2013, destinat aquest any a les malalties neurodegeneratives com l’Alzheimer o el Parkinson. L’escola organitza cada any en col·laboració amb la Fundació Marató TV3 unes xerrades informatives vers els alumnes, però per primera vegada i vist l’interès de l’alumnat vers aquests tipus d’actes, es va voler donar una pas endavant i organitzar un acte més participatiu encara.

La xocolatada només ha estat una excusa perquè l’alumnat s’impliqui en aquest tipus d’actes. La participació d’alumnat, professionals del centre i altres que van voler acostar-s’hi per col·laborar ha fet que l’acte sigui tot un èxit. Entre tots col·laborarem amb 340€. Vista la participació i la valoració que es fa des del centre animem els alumnes a continuar amb  col·laboracions d’aquests tipus i organitzar tot tipus d’actes solidaris.
Gràcies a tots i totes per col.laborar-hi!
PD: podreu veure més fotografies a l’espai de l’alumnat