Entrevistem a…

ENTREVISTEM ELS NOSTRES COMPANYS és una de les activitats proposades aquest trimestre al mòdul Llengua i TIC ( mòdul opcional de nivell II del GES). En grups de 3 o 4 persones han de fer una entrevista al professor del mòdul de l’Hort Ecològic, el Marc i, a la resta d’alumnes de l’Hort.

L’objectiu d’aquest mòdul és treballar la llengua catalana com a eina de relació a través de les Tecnologies de la Informació i de la Comunicació (TIC). És fonamental treballar la comunicació oral i escrita a través d’Internet i la producció de textos de la vida quotidiana i laboral fent ús d’eines i recursos de comunicació, que ofereixen les TIC, ajudant així a desenvolupar les capacitats d’aprenentatge de l’alumnat.

La Meritxell, la Míriam i el Dani són alumnes del mòdul Llengua i TIC. Per fer el treball de camp, primer s’han documentat sobre el funcionament dels horts ecològics i també han consultat el nostre diari de l’hort (publicat a l’espai alumnat d’aquest blog).  L’entrevista i les fotografies s’han realitzat al mateix hort. Amb aquest exercici els alumnes han treballat el gènere periodístic de l’entrevista, així com la comunicació oral (gravació) i escrita (transcripció).

Molt bona feina!

Alumnat i professor (a la dreta) del mòdul Hort ecològic
Alumnat treballant l’hort amb el professor