Entrevista a l’exalumna Pilar Gómez

ENTREVISTEM ELS NOSTRES COMPANYS és una de les activitats realitzades al mòdul Llengua i TIC (mòdul opcional de nivell II del GES). En grup, els i les alumnes del mòdul han fet una entrevista a la Pilar Gómez, una brillant exalumna de GES del nostre centre.
La Pilar ja fa uns anys que va passar per la nostra escola. Cursar el graduat en educació secundària (GES) li va permetre accedir al cicle formatiu de grau mitjà d’Atenció a persones en situació de dependència a l’Institut Gaudí, que ja va finalitzar i li ha permès treballar en allò que ha estudiat i li agrada, ajudar les persones.

L’equip d’entrevistadors/es del mòdul amb la professora i la Pilar Gómez, tercera per la dreta

La Pilar no para, i continua amb la seva formació, ara estudia un cicle formatiu de grau superior d’Educació infantil, amb la il·lusió de poder treballar amb infants en un futur. La Pilar va ser una de les 52 alumnes reconeguts/des com a excel·lents per l’Ajuntament de Reus el passat 28 d’octubre de 2016. Us animem a escoltar l’entrevista i a veure quantes portes obre la formació, al llarg de la tota la vida.

L’objectiu d’aquest mòdul és treballar la llengua catalana com a eina de relació a través de les tecnologies de la informació i de la comunicació (TIC). És fonamental treballar la comunicació oral i escrita a través d’Internet i la producció de textos de la vida quotidiana i laboral fent ús d’eines i recursos de comunicació, que ofereixen les TIC, ajudant així a desenvolupar les capacitats d’aprenentatge de l’alumnat.

L’Agnès, l’Elisabet, el Giorgi, la Lillien, el Miguel, la Ruth i el Zhu són els alumnes del mòdul Llengua i TIC que han treballat aquesta entrevista. Amb aquest exercici els alumnes treballen el gènere periodístic de l’entrevista, així com la comunicació oral (gravació) i escrita (transcripció).

Molt bona feina!