Valoració positiva del curs 2012-2013

Un any més, aquest curs 2012-2013, al voltant del 80% dels alumnes del CFA Escola Marta Mata ha aprovat les proves d’accés a cicles formatius i a la universitat. Un requisit imprescindible per poder continuar la seva formació acadèmica.
Concretament, el percentatge d’aprovats ha estat d’un 82% en les proves d’accés a Cicles Formatius de Grau Mitjà; d’un 74% en les proves d’accés a Cicles Formatius de Grau Superior; i d’un 70% en les proves d’accés a la universitat.
Una visió històrica dels resultats aconseguits des del curs 2003-2004 fins el curs vigent, aporta les dades següents:
  • 661 alumnes han pogut continuar estudis postobligatoris un cop superades les proves d’accés a grau mitjà, superior i universitat després d’haver realitzat els cursos al CFA Escola Marta Mata.
  • Cal destacar també els 285 títols de Graduat en Educació Secundària atorgats fins a la data. Els alumnes quan han aconseguit el títol de GES poden continuar cursant estudis postobligatoris i poden afrontar la recerca d’ocupació amb més possibilitats d’èxit.
A banda d’aquests cursos, el CFA Escola Marta Mata també promou la cohesió social amb l’oferta de cursos d’iniciació la informàtica i el Cicle d’Educació Instrumental.